The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

fredag 25 november 2011

WONDER WOMAN... & SUPERMAN..


I skrivande stund känner jag mig som Wonder Woman.... Stark, stolt och harmonisk. Jag levererar och presterar MER på en dag än vad många gör på en vecka. Jag och O landar projekt tillsammans och mitt fokus är just nu att bygga klinikverksamheten till framtidens klinik med de senaste trenderna som blir en aktiv levande plattform - att bli marknadsledande än mer än vad vi är idag. Och O bygger sin plattform inom sitt gebit med bravur. Jag är så stolt!

Att jag och att VI orkar, är en gåta. Vi har dessutom en galen logistik med tre barn och även min mans arbetssituation är ÄN mer lik Superman... Kanske är det därför vi verkligen ÄR the Perfect Match..

Vad inlägget ska belysa är att om man VILL, kan man åstadkomma ALLT!! Det handlar om planering, logistik och framförallt - Kärlek & Respekt till varann och omvärlden.

Vi tränar tillsammans varje morgon 45 minuter efter att ha ätit en gemensam frukost med eller utan barn, äter alltid middag tillsammans och diskuterar varandras dag - lyssnar och ger feedback. Det som gör att vi orkar... Är en grundkärlek med en ENORM portion av humor. Att kunna skratta galet ihop när livet serverar citroner.

Vi står inför årets eldprov - Fitnessfestivalen - förra året kom vi varann riktigt nära tack vare det projektet - i år blir det klistret som verkligen kommer att bli vår gemensamma framtid..

It´s quite nice to be a superhero sometimes... as long as you never forget that you are... HUMAN..

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv