The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

lördag 5 november 2011

AAAAHHHH.... A PEACEFUL WEEKEND... TO DIE FOR...

Så utarbetade... så trötta... fredagen avslutades med att jag efter en lååååång krävande arbetsdag insåg att när vi larmat, låst och gått ut.... fortfarande hade arbetsskorna på mig.. De ljuvliga Karen Millen stövlar i svart mocka med borstade kopparspännen sov över på kliniken och fick inte följa med på lördagens äventyr hem till Roffe & Lena på Middag..

Ännu ett tecken på behov av nedvarvning.... Jag som aldrig tar ett steg utan min kamera - dokumenterade självklart en underbar kväll med goda vänner, ljuvlig älgstek och sååå härlig avkoppling... dagen efter insåg jag att mitt minneskort gick i tusen bitar... Tro mig - jag kommer jobba hårt på att få hjälp med att få de foton som togs återskapade...

Den kvällen var mer än minnesvärd - och en sorg rikare... När sådana tillfällen uppstår, inser jag verkligen hur viktigt jag tycker det är... INGA ögonblick kommer igen.... Pray with me that they will be fixed.... Då jag för en månad sedan hade en hårddiskkrasch har jag INGA bilder kvar bortsett från de på bloggen... Jag kommer att kunna återskapa dem, men så länge ger jag Roffe & Lena en resa i champagne, dofter och smaker som TACK för en underbar kväll...



 SÅÅÅÅ utvilad som jag var efter att ha legat i sängen till halve elva på söndagen.... Bara för att vi kunde... var magisk... Helgen gick i lugnets tecken... med laddade batterier mötte vi en ny spännande vecka - nu är det nedräkning till FAB Fitness festivalen 2011.... DON´T MISS IT!! It´s gonna be magic!


 
Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv