The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

onsdag 9 november 2011

FUTURE...


Tänk om... Tänk till... TÄNK framtid... Vad har du för livsmål? Erkänn... Du har aldrig tänkt tanken, livet bara passerar och tar Dig längs den väg du tror är den som du är menad för...

Så tänker inte jag... Just nu... rör jag om i grytan... Stagnation skapar frustration... Jag petar inte i myrstackar... Jag bygger nya, kilometer ifrån grundbebyggelsen. Så är läget just nu.. Time for a change.. Min livsplan står inför ett vägskäl... How lovely isn´t that?

Jag har lärt mig att från och med nu, kommer jag inte längre behaga.. utan göra mitt jobb, se till att växa och utvecklas och bli bättre än bäst i mina nya mål...

Bara tanken får mig att sova gott om natten.....

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv