The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

måndag 21 november 2011

EXPLORING "THE LAMP"...



Vårt liv är en ständig resa... En mycket planerad sådan där njutning kombineras i en makalöst galen arbetssituation. Vi är mästare på att hitta ögonblicken i vardagen eller i stunden för att optimera njutningen av varann i tuffa stunder. Missförstå mig rätt - vår relation - VÄXER sig starkare för varje dag, njutningen är total.. Detta TACK vare vår förståelse för våra ambitioner var och en för sig som ändå varje dag flätas samman mer och mer.. En magisk känsla..

Söndagens mission var Sportmässan i Jönköping. Då vi ägnat fredagen i Eskilstuna, gjort en mellanlandning i Stockholm för att lämna barn, bar det av till Jönköping - då föddes idéen om att stanna i Norrköping för..EGENTID!! Vi checkade in på ett ljuvligt hotell, åt gott, njöt av livet och hittade en riktig Åfanism.. i NORRKÖPING? Ett Boutiquehotel - The Lamp.... Det var precis som att kliva in i vår lägenhet fast i resturangmiljö. Våra beställda sänggavlar, val av armatur - känslan blev mycket speciell.... Efter ett...  visst övertalande av personalen - besitter vi nu ett gåvokort med en förmånlig övernattning... Här kommer ett urval från restaurangens interior design, jag kan inte ens föreställa mig rummen.. Men Hit ska vi igen - bara för "The Lamp´s" skull!!!



















Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv