The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

fredag 25 november 2011

A WEEKEND WITH ATTITUDE...


ÄNTLIGEN.... Efter en lång, påfrestande, spännande och utmanande vecka beslutade vi att ägna vår helg i Paradiset. Vårt andningshål dit vi åker för att ladda batterierna för våra extrema scheman. Idag kände jag att jag nog borde gå ned till att arbeta halvtid - det skulle innebära att min veckor skulle bestå av 40 timmars arbetsvecka - OJ, så mycket kvalitetstid jag skulle få över till det jag borde göra..


Denna helg kommer att innebära en stor portion av "ATTITUDE" !! Vi är en del av Improveme som utställare på Attitude mässan i Kista! Vår kompetenta personal finns i montern C:20 Lördag 12-16 samt Söndag 12-15. Missa inte mitt deltagande som debattör 15:30 på Stora scenen - Elefanten i rummet - Jakten på evig ungdom och fördomar kring ett ibland laddat ämne. Det ska bli så kul - jag älskar att vara en påverkare och med mer än 20 års erfarenhet delar jag gärna med mig av mina åsikter - Be there - you will love it!!


Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv