The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

söndag 20 november 2011

IT´S ALL ABOUT HEALTH....



Efter en tid av påverkan av omvärlden lägger jag sent omsider upp några bilder från Allt för Hälsa mässan!! Ett härligt evenemang där man på ett lite annorlunda sätt än vid Fitnessfestivalen får träningsinspiration. Här ligger fokus mer på wellness och spa med träning och fitness som en starkt växande faktor. Maken signerade böcker och jag.... avnjöt tid med underbara vänner, Annie, Chris, Ako och Micke "Tor" Spreitz för att nämna några. Sprang även in i Helene Ahlson där det fanns tid för en stor kram, Sid Knutsson från Fitnessguru och Magdalena Bibic blev nya, spännande bekantskaper!! Kvällen avslutades med sushimiddag och lite vin hemma hos min underbara svåger och svägerska Mats & Anna.... Bekantskaper och kontakter skapades och framtiden... kan bara bli... LOVELY!!










Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv