The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

söndag 20 november 2011

STOLEN IDENTITY....

Idag upplevde jag något jag aldrig upplev förut... Vid ett Roadstop stannade vi och åt middag med vänner... och jag blev av med min plånbok... Alla kontokort, legitimation, körkort, bonuskort, visitkort.... Well - jag hoppas de njuter av sin tillvaro.. Det enda de egentligen tog.. var mina kontanter... vilka jag lika gärna kunnat ge till bättre behövande....

Jag ORKAR ine ens vara upprörd... bara trött på att min livstakt saktar av... Foton för ny legitimation, körkort mm, vilket är den positiva sidan av det hela.... I samma stund som detta händer, väntar jag ändå på mina nya papper på att jag äntligen är.... Catharina Rytter...

Inget ont som inte har något gott med sig !!

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv