The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

tisdag 22 november 2011

QUOTATION OF THE DAY...


I nuläget är detta ett citat som bara är... magiskt!!! Då jag ägnat dagen till att ha föreläst om energin i medicinens magiska komposition där tankens kraft äger... Är detta citat precis en konkret konklusion över hur livet fungerar!! Att ägna TID åt alla underbara människor som är en välsignelse och balsam för själen gör att man står emot dem som petar i myrstackar... men som förmodligen petar så mycket att de själva ramlar in i dem med huvudet först... Min förhoppning är att de blir ordentligt bitna för att förstå var gränserna går. Själv sitter jag en bra bit ifrån myrstackar. Jag har inget behov av att peta i något... Men nåde den... som petar i min atmosfär...

LOVE / CAT

Inga kommentarer:

Bloggarkiv