The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

måndag 21 november 2011

LEARNING BY DOING


Jag har idag haft en av de bästa föreläsningarna jag någonsin haft.... Känslan när åhörarna verkligen tar till sig mitt budskap, knappt ens andas och vägrar.. att känslan ska ta slut... Efter mitt avslut... fick jag stående ovationer och applåder och en aldrig sinande ström av tagna lyssnare.

Varför blev det så? Jag vet varför... Den senaste tiden har jag själv varit pressad i olika beslutsprocesser där jag faktiskt fått ge vika för dialogens klokhet trots idiotin i valet av vägskäl. Att stå i egna vägskäl blev för MIG en magisk kanal att höja mina egen nivå som påverkare och inspiratör, magisk.... Allt har en mening - även det mest obegripliga och ofattbara.. Men universum korrigerar riktningen för dem som förtjänar det, och gräver gropen djupare för dem som försatt sig i en omöjlighet..



Vad är konklusionen?? Ännu en dag med en mycket smärtsam växtvärk, men som leder till nästa plattform...

Today was a GREAT day!!

Dagen avslutades med ett möte med fantastiska kompetenta kvinnor - Alla starka profiler inom hälsa och skönhet. Vi deltar i en spännande paneldebatt på Attitude mässan i Kista 26-27 november. 15.30 båda dagarna!! Övrig tid hittar ni expertis i Improvemes monter!!



God damned it - we gonna rock the world of beauty, health and wellness!!

Välkomna!

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv