The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

lördag 26 november 2011

WEEKEND IN PARADISE..


Trots all stress, all logistik som det innebär med en weekendresa med tre barn, även om det är till vårt andra hem..... Är det VÄRT varenda sekund! Vi har upplevt en magisk morgon med solens strålar som mjukt strålade över våra ansikten, och väl vaken, är det första vi ser.. varann.. Bara att se min arm som omfamnar min man i motljus, att se varje litet hårstrå som ett gyllene sken fick mig att rysa av glädje. Vi behöver våra moments ifrån stadslivet och en helg som denna gjorde att jag verkligen kände LÄNGTAN efter att få fira jul i vårt Paradis.

Helgen och veckan har varit GALEN - men lugnet här, tar udden av allt och gör mig HEL.

Total Mindfulness...

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv