The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

söndag 27 november 2011

IMPRESSIONS..


Att se nästa generation insupa intryck av förvisso en liten del av Min värld - "Med Skönhet Som Livsstil" blev en spännande dag för våra fina barn. Attitudemässan innebar en mix av modevisningar, pepparkaksbak, fantastiska Bodypaintings, kläder designade av bl a Lars Wallin och MASSOR av händelser som gav våra tjejer en ny dimension. Själv bidrog jag med en föreläsning i paneldebattform, där vi diskuterare Skönhet utifrån flera perspektiv. För mig är skönhet något som kommer inifrån, där hälsan regererar, en sund livsstil skapar en vacker energi med träning, mindfulness och i kombination med att ta hand om alla sina sinnen i slutändan gör att vi alla åldras naturligt OM vi med tillräcklig självkänsla och självinsikt.... faktiskt KAN visuellt stoppa ålderstecken med Botox, Fillers m.m. Men de som jagar ett ideal enbart baserat på den yttre skönheten, falnar som en eld som inte får nytt bränsle. Det var det var med stolthet jag stod på scenen med man, barn och kollegor och många åhörare, unga som gamla, äntligen få slå hål på myter och ge skönhet ett annat perspektiv!!

Här kommer några underbara bilder - Let them impress you!! Alltifrån kreativa barn som designar sina egna pepparkakor till ljuvliga sessor som fick gå på en riktig Catwalk!!

Enjoy!!


















Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv