The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

söndag 27 november 2011

SUNDAY.... THE CALMNESS OF CREATIVITY..



Söndagar.... Underbara söndagar... Dessa dagar lämnar vi samtliga barn till sin respektive andra föräldrar och ägnar dagen till.... OSS!! Denna söndag blev en dag i kreativitetens tecken - sätta de sista detaljerna inför Årets event - Fitnessfestivalen 2011. Så detaljstyrt som detta projekt är - tror jag ingen riktigt förstår. Jag har suttit som bisittare med min man in i det sista och är så STOLT över att se resultatet av allt hårt arbete. Kvällen ägnades åt en "Affärsmiddag" - på vår lokala krog där vi kopplar upp oss på våra datorer och korrekturläser, skriver och bara njuter av egentid.

Kvällen avslutades med god middag, ett gott glas vin och Kärleken i att somna tillsammans med värmen och njutningen av varann...
Jag är så välsignad... och så lycklig!!!

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv