The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

torsdag 24 november 2011

QUOTATION OF THE DAY...

Har du inget bättre för dig än att njuta av mina ord? Ta dig tiden... till att verkligen läsa mina inlägg.. inte bara i nuet, utan se min blogg som en skönlitterär upplevelse, långt tillbaka i tiden. Jag lovar - du kommer att hitta kapitel som kommer bli dina framtida mantran. Jag kanske är en ny bekantskap för Dig.. Så är egentligen inte fallet. Denna blogg har existerat i nästan tre år. Innan dess hade jag en dold blogg där du behövde mitt tillstånd för att läsa - den hade jag i tre år dessförinnan. Jag har.. under sex år skrivit en digital dagbok med personliga, inte privata inlägg, med motiveringen att GE energi, feedback och återkoppla livserfarenhet till den som så önskar. Idag fattade jag ett beslut då mitt läsarantal blivit enormt stort, vilket glädjer mig oerhört! Bli en "Blogfollower" hos mig och prenumerera på mina inlägg - nu när jag äger min egen domän,  och var med och tävla om ett produktpaket av våra MAGISKA hudvårdsprodukter från Jan Marini!! Tävlingen pågår till den 15 december och vinnaren meddelas via mail (du kan lägga din mail i kommentarsfältet, trots att jag aldrig publicerar dessa)

Lycka till... och TACK för att du tycker om det jag skriver!!

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv