The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

lördag 19 november 2011

SPENDING QUALITY TIME......RELAXING OUR BODIES & MINDS...

Efter en riktigt tuff vecka väntade en helg med äventyr! Konsert med Veronica Maggio i Eskilstuna med våra tjejer!! SOM de längtat och väntat - nu var äntligen dagen här. Middag med underbara Mats, Nettan och lilla Wilda stod först på agendan. Mats driver Brasseri Le Grand, en otroligt mysig restaurang & nattclub - de ligger dessutom bakom konsertarrangemanget så kombinationen blev total!

God mat, champagne, gott vin och en konsert som fick golven att gunga. Att se våra prisessor sjunga hela bilresan ned, tindra med ögonen i väntan på, och sedan STORÖGT få gå på sin första riktiga konsert - det skapar en enorm värme i hjärtat!!

Tack underbara Mats & Nettan - för en drömkväll tillsammans och lite dejavu från våra respektive bröllop.. En magisk kväll... Behöver jag säga att vi sov så gott i våra sköna hotellsängar till 10 dagen därpå....
















Lovely!! / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv