The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

fredag 16 december 2011

A TRIBUTE TO MY DEAREST FRIENDS....


Att ha vänner som jag har, tror jag är få förunnat.. VAD vore jag utan dem? Jag har ett stort antal kvinnor som män som jag faktiskt har riktigt nära i mitt liv. DET är inte vanligt. Alla och de flesta har ett antal personer de känner bättre än andra, men när det kommer till antal VÄNNER brukar det sluta vid en handfull mängd. Jag vet inte vad det säger om dem eller om mig... men de ÄR faktiskt människor som jag har fullt förtroende för, kan lätta mitt hjärta och mina innersta känslor för och VET att det verkligen stannar där. Jag är så välsignad!! Jag kan självklart inte nämna dem vid namn här på min blogg... dels för att ni är många och jag inte vill missa någon, men även för NI redan vet vilka ni är. Jag vet också att ni alla läser mina ord och därför väljer jag att ge er en enorm kärleksförklaring och ett stort tack för att i finns... för mig... Ni har följt mig i vått och torrt, i glädje och i sorg.. Jag ÄLSKAR er alla...


VAD hade jag varit utan ER?? Förmodligen en förvisso, stark, men rätt ensam person. Det här är min hyllning till ER alla - Tack för att ni finns... Ni är  alla olika men fantastiska och tillför mig en enorm livskvalitet!!


Blessings & Love!!


Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv