The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

lördag 31 december 2011

NEW YEAR - WELCOME 2012!!


Vilken kväll... en i och för sig rätt lugn kväll med tanke på omständigheterna. Jag har äntligen tagit igen TID av min så utarbetade kropp. Så med en grym förkylning, outsinande trötthet och två knäckta revben drig jag på mig paljett klänning, satte upp håret i en magisk uppsättning med pärlor och såååå blingade örhängen att jäg nästan blev rädd för min egen spegelbild. Med tanke på hur jag egentligen mådde blev kvällen ett magiskt manifest över att " Kärleken övervinner allt" Jag kände mig vacker, stark och var en värdinna av rang med en trerätters meny, Champagne och grymma viner som ett ljuvligt avslut på ett för MIG hejt fantastiskt år!! ( Se summeringen inlägget innan...) Nya och gamla vänner i lagom mängde fyllde vår Slott med bravur. Dresscode Glamour resulterade i fjäderboa, svarta långa handskar, sammetsklänningar och paljetter i en aldrig sinande ström... LOVELY!!

Väl accompagnierat av anklever, gratinerad hummer och oxfile.... med färska frukter, hallon, mango, kiwi som gratinerades i vit choklad blev en anledning till att ÄLSKA smaklökar och gourmandisk njutning... TACKSAM för så fina vänner som delade vårt andra nyår där vi efter efter ett GRYMT fyrverkeri, avslutade med att se filmen från vårt bröllop... Inte ett öga var torrt... Vilken start på 2012 - Bästa vänner, njutning, känslor och en avslutning där jag fick krypa in i makens famn.... Kan det bli bättre? I don´t think soooooooo....

Enjoy!!!










Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv