The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

lördag 17 december 2011

PREPARING CHRISTMAS.....


Idag klädde vi granen - en otroligt vacker vit gran med kulor i rosa, lila och silver. Mängden glitter är sanslös och hel underbar!! Att se barnens förväntansfulla ögon tidra ikapp med glittret är obetalbart - fast i år firar vi en tidig jul på torsdag då vi inte har alla våra barn på julafton.

Jag och min kamera är heller inte i fas med varann - någonstans efter Festivalen i Göteborg förlades batteri och laddare... så Hmm.... det får bli Iphone kort, men vad gör väl det.....

Det kommer bli underbart ändå. Idag gravades lax och citron, köttbullar rullades i massor och resten gör jag onsdag kväll.....

Lovely isn´t it?

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv