The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

torsdag 8 december 2011

BACK TO REALITY..... A CHALLENGE THAT REALLY MADE ME GROW..


Det blåser på toppen av berget.. Vi gör alla ett aktivt val i vilken position vi väljer att att ha som mantra. Att vara och vara verksam som en ledare och mentor för framtiden för med sig fantstiska förmåner.. MEN som även medför de konkreta ting som andra aldrig ser. Att fatta beslut som påverkar människors liv är inte altid enkelt.. men ofta nödvändigt.. Idag var dagen där jag var tvungen att ändra en annan människas vägskäl.. Ibland MÅSTE man göra sitt jobb... Utan reflektioner på personliga ting..

Det inlägg jag gjorde nyligen om hur min mor ser på mig... är en  intressant iakttagelse. Brist på empati? Svaret är både ja & nej,, Hemligheten ligger hos mig.. Min livsresa är... Hmm.. MER än intressant.. Följer du mig, förstår du mig bättre... Livets mirakel...

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv