The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

söndag 18 december 2011

THE MOST CRAZY PRE X-MAS PARTY EVER... LOVE TO BE THE GOLDEN GIRL AGAIN!!!



Vi har fått den äran att bli inbjudna till vänner till O som har som tradition att ha Glöggmingel veckan före jul. När vi passerade deras fönster (De bor PRECIS rakt över gatan) trodde jag inte det var sant... Maken till julpyntad lägenhet får man leta efter. Gissa om jag ser fram emot en visit DÄR!!! Vi kommer ha en underbar kväll och jag kommer bära den outfit jag hade som The Golden Girl på James Bond festen för ett par år sedan. provade klänningen i går kväll.... Smashing - man blir på ett glittrande humör bara man ser den!!
Det är få tillfällen där jag faktiskt behåller nästan ALLA foton tagna under en kväll.. Denna kväll var magisk! Att se kärleken mellan två underbara människor, att få ta del av deras gemensamma PASSION för julpynt är bland det häftigaste jag någonsin sett och upplevt. Jag kan konkludera kvällen i ett fåtal ord - då jag var... mållös. De har ägnat TID till detta sedan oktober!! Det gick inte att återge i bilder, en kväll som denna MÅSTE upplevas... och tro mig - DET gjorde vi!! Vilken kväll, vilken upplevelse - LOVELY!

Här kommer ett färgsprakande bildspel från en magisk afton - Ordet Wonderland i en ny dimension - JAG smälte verkligen in i väggen...... och kände mig som en del av La Dolce Vita.. Det borde finns MER Glamour i världen...




































































Visst ser det ljuvligt ut? Visst är varje detalj placerad och genomtänkt med kärlek? Jag är så lycklig över att ha fått ta del av och närvara av en kväll.... Ingen kommer att glömma!!
OCH det längsta blogginlägg jag någonsin gjort!! Underbart!!

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv