The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

söndag 11 december 2011

THE GOLDEN HEART...



I väntan på min låååååånga process med att få alla foton på plats - njut av en underbar film från Galamiddagen - Guldhjärtat! Fler filmer kommer, detta år satsade vi mycket på att förmedla känslan av Festivalen för att alla ska förstå vidden, känslan och all Kärlek som ligger bakom projektet. Jag är så stolt över min man och det han skapar. Nästa år är vi tillbaka, ännu större, ännu bättre! Enjoy!!

 http://www.fitnessfestivalen.se/index.php?ID=80

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv