The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

söndag 11 december 2011

THE SWEETEST THINGS IN LIFE... ARE FOR FREE....



En ljuvlig reflektion av livet är de ting som betyder mest.... är gratis... Eller.. är en barter eller win/win situation av investerad kärlek...


DÅ kommer return of payment - ett liv med människor, händelser och upplevelser som faktiskt aldrig sker slumpmässigt. ALLT som sker - är en reflektion av din egen syn på livet och HUR du bemöter... alla möten med människor. Jag har ett antal underbara adepter som vågar lyssna och lita på en del råd jag har att dela med mig av - HELT gratis. Varför jag upplever en fantastiskt payoff... är just... att jag inte förväntar mig någonting tillbaka.. Det kommer ändå.. hur blev det då SÅ? Allting började med att jag snabbt lärde mig VEM som försöker stjäla min energi... Men utan att på något sätt markera, valde jag istället en annan väg. Man KAN på ett konstruktivt sätt ändra relationer med alla typer av människor till en trainingsession för hur DU kan bli en starkare, bättre människa... Nu är ju Din naturliga fråga .. HUR DÅ?? Eller hur?


Sug på den frågan och karamellen och ge mig gärna feedback... Jag längtar efter att få höra spekulativa svar... I morgon.. kommer sanningen!!


Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv