The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

söndag 8 maj 2011

LOVELY WEEKEND IN OSLO....

Ofta faller livets pusselbitar samman.. Jag har en spännande agenda under våren där bland annat en avancerad utbildning i medicinsk tatuering för rekonstruktioner av ärr, opererade bröst efter cancer,korrigeringar, reduktioner och implantatinlägg var temat för helgen. Utbildningen omfattade även alla typer av ärrbehandlingar och andra medicinska indikationer som håravfall efter cellgifter vid cancer, skador och kamoflage efter vita, depigmenterade ärr med mera. Har Du frågor - kontakt mig gärna. Jag utför alla typer av rekonstruktiv tatuering...

Denna helg föll sig så lyckligt lottad att min älskade O, som förbereder sina projekt, hade ärenden och möten att förlägga i Oslo så helgen blev ett magikum av den perfekta mixen. Långa, tuffa, krävande dagar med fokus på människan och dess mirakel och öden där vi lärde oss helt unika 3-dimentionella tatueringar. Rena konstverk med illusioner som fångar ögat istället för den ibland bistra verkligheten. Vår helg blev en mix av ett underbart Oslo i solsken och värme med ljuvliga middagar på O´s vän Izors restaurang (O´Learys - FANTASTISK service)  från Gladiatorerna, och Aakers brygga samt lite barhopping mellan våra åtaganden... Business combined with pleasure... is absolutely lovely!!































Hårt såååå stimulerande arbete, ljuvliga middagar, brainstorming för våra respektive jobb i kombination med njutning, kultur och upplevelser.. That´s us in a nutshell..

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv