The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

lördag 14 maj 2011

A DIP IN THE SUMMERVARM POOL...

Tänk... plötsligt händer det... Sessan kan simma - 6 och ett HALVT... Viktigt det där... Helt  plötsligt bara släpper hon taget om kanten, utan puffar och glider i en symbios med vattnets mjuka hölje som bara bär henne under kroppskontrollen hon så hett efterlängtat. Mina ögon tåras och jag ser min lilla ljuvliga sessa ta ännu ett steg mot framtiden...

Molly, Rubina och Love, ägnade kvällen åt magisk njutning av elementet Vatten.... Absolutely lovely!!












Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv