The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

tisdag 24 maj 2011

HAPPINESS!!!!



De senaste veckorna, månaderna och året har varit fyllt av så mycket kärlek och lycka. Men idag var en speciell dag, en dag som överraskade, gjorde mig rörd och tacksam.

Jag har den senaste tiden haft möten med människor som sagt de finaste ord, äkta varma komplimanger för mitt sätt att påverka, min livsglädje och uttalat sagt att de läser min blogg och älskar orden som flödar ur mitt hjärta, sinne och mina fingrars dans över tangentbordet.

Ärligt talat - jag har aldrig tänkt på det så. Jag som är en sann förespråkare av att den energi du sänder ut i cyberspace, kommer tusenfalt tillbaka. Idag kändes cirkeln sluten. Jag tror att just för att jag inte förväntar mig någonting tillbaka utan bara älskar att dela mina tankar, erfarenheter och har en tyst önskan om att stärka andra och ge energi - faktiskt blev överväldigad över mångfalden av energi som kom tillbaka till mig.

Återigen - bultar mitt hjärta av lycka och glädje om jag sprider precis det som är min mission och mitt budskap...

Obviously it really works - Law of attraction - Jag har aldrig tvivlat.... Tack alla underbara runt omkring mig för att Ni delade tanke och kärlek med mig!!



Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv