The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

måndag 30 maj 2011

THE DECISION DAY.... ABSOLUTELY ADORABLE.... HAPPY TEARS IN OUR EYES...



Vi ska gifta oss... Vi ska bli man och hustru... Vi kommer att lova varann att älska varann i nöd och lust!! Känslan är svindlande, underbar, overklig och såååå häftig! Att känna för någon som vi känner för varann, är en kärleksaga.. På riktigt...

Just nu fattar vi besluten.. Var - När & Hur... Soo Lovely!!

Vårt beslut är fattat - det kommer bli så vackert och precis så som vi vill ha det..

När vi stod där i de otroligt vackra rummen som kommer föreviga oss för all framtid... rann tårarna av glädje... över att äntligen hittat rätt.. Både i valet av kärlek... och i valet av ceremoni...

Det kommer inte likna någonting annat... Ever... Precis som.. Vi... !!

I detta inlägg kommer inga bilder, inga antydningar.. det ska vara en hemlighet tills dess
dagen D.... Jag kan bara säga att det blir exakt som jag/vi gemensamt verkligen vill ha det...

Denna dag, när vi stod där, mitt i fantasin... var inte ett öga torrt..... Soooo lovely!! Welcome to join us in the holy ceremony of matrimony!!! Time.... will..... Tell... !!

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv