The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

fredag 27 maj 2011

I JUST KNOW ITS GONNA BE PERFECT!!!


De senaste veckorna och månaderna har varit uppfyllda av kärlek. Inte bara vår egen utan även goda vänner som i år knyter äktenskapets band och blir man och hustru.
Vi har 3 helt fantastiska bröllop framför oss varav det första går av stapeln denna helg.


Jag är så glad och lycklig för deras skull att de hittat sina pusselbitar och oerhört hedrad över att få vara med på deras kärleksresa.
Först ut är Ola och Frida - ett av paren vi hade en Prewedding lunch för, på Lydmar i våras.


De gifter sig i morgon på Ulvshälls Herrgård utan för Stockholm och jag är övertygad om att det kommer bli helt magiskt.

Det är även lite speciellt, då vi själva kommer gifta oss under hösten, så känslan av att närvara med dem, gör att även vårt lyckorus känns som en lång rutchbana av glädje och lycka.

Vi har förberett oss noggrant, min klänning är införskaffad och min blivande man blir en perfect match även där.

(Inte min... den avslöjar jag inte... men en föraning.....)

Ikväll startar förfesten med champagnemingel på Café Opera - Lovely isn´t it!!

More is coming up!!! Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv