The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

söndag 8 maj 2011

FULFULLMENT OF YOUR DREAMS AND WISHES.....

Allting händer av en orsak, och du är ofta den som sänt ut tanken om vilka önskningar du har... Plötsligt händer det - det Du mest av allt önskar och ibland det du minst av allt förväntar Dig.  The Law of Attraction handlar om tankens kraft och dess konsekvenser.

Det senste året har för mig varit en galen karusell av ren magi, där alla bitar börjar sättas på plats ordentligt. Jag är en positiv visionär - en kvinna med järnvilja i balans med ödmjukhet inför livets storhet. Att inse vikten av balans men att heller inte underkasta sig för att mina högsta inte önskningar ska kunna uppfyllas.

Jag har världens finaste familj, som jag ser växa upp till mirakel i min värld. Jag har skapat mig en stabil grund och tillvaro med ett otroligt stimulerande arbete och underbara lojala kollegor. Jag har... träffat min drömman, min stora kärlek och andra hälft, nyförlovad med ett snart väntande bröllop, och nu händer detta..

Vi är med.... lägenhet!! Vi sätter inte sista pusselbiten, då vi har så mycket kvar, men väl nog en viktig del i att manifestera att det är på riktigt, vi är VI, där vi nu hittat det drömboendet vi ska bygga tillsammans som en riktig familj.

Känslan har vi haft länge, att vi hör ihop. Frågar jag O om NÄR vi blev ett par, efter 32 års vänskap, är svaret.. DIREKT du klev innanför min dörr den där dagen, Valborgsmässoafton för ett år sedan.

Vi har tittat och letat och där... den 1:a maj - dagen efter vår förlovning.. fanns den. Vår drömvåning. I ett underbart rosa hus med ett fantastiskt ljus och sekelskiftescharm. Vi gick in, såg våningen i 10 minuter, tittade på varann och bara visste - THIS is the ONE...

Det gick fort - jag skrev i mitt förra inlägg "Of COURSE it is gonna work".... Att känslan av att få sin önskan uppfylld är underbar..

Så är det och så kommer det att bli. Tre dagar senare - var den vår..

Lovely isn´t it?

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv