The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

söndag 22 maj 2011

.....AND ANOTHER LOVELY SUNDAY DINNER WITH FRIENDS!!!

Vilken helg.. Efter en härlig frukost med våra övernattande gäster åkte vi till Troxhammars Golfklubb, åt en ljuvlig lunch i solen och slog lite bollar. Det stundar golvtävling snart i Båstad - inte för mig dock, min envisa skada ger sig inte och ännu en gång hoppade den ur led, för andra gången på en vecka. Jag håller mig till min styrketräning där jag kan  kontrollera varje moment minutiöst och hoppas och tror på en förbättring av min stackars arm.

I ett tidigare inlägg skrev jag att jag hade ett speciellt mål med min träning. Att formtoppa mig, en sista gång, för ett speciellt ändamål. Målet var april - men skadan har förlängt slutresultatet till hösten. Just nu går det bra, jag känner mig stark, stabil och på topp i kropp och själ.

Så O stannade kvar efter lunchen och spelade en runda, jag åkte hem, tränade ett hårt rygg och armpass och inväntade kvällens gäster.

Ännu en härlig kväll med fantastiska människor, god mat och njutning!!



Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv