The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

måndag 16 maj 2011

THE DAY BEFORE THE EVENING AFTER....

Under en period har jag legat lite lågt med åsikter, tankar och filosofiska banor.. don´t worry - allt har sin tid. Jag har behövt manifestera mycket av det som grott i min hjärna de senaste veckorna och har slutligen kommit fram till precis den punkt i det sista kapitlet i den delen av min livsbok. Det kommer jag skriva mycket om framöver - intressant? Ja - åtminstone lärorikt för många och en käftsmäll för en del.

Just nu har fokus legat på en ljuvlig dokumentation av mitt familjebildande - men sticka ut hakan och tycka till - det lägger jag aldrig åt sidan.

Detta inlägg blir ett av de sista på ett tag som bara handlar om min kärlek, våra barn och familj - missförstå mig rätt - DE är mina diamanter, mina stöttepelare och min blivande man... är min bästa vän, men min blogg är ju MIN och där måste jag ventilera det som  är JAG.....

Men denna lördag som omnämns här var en magisk kväll - en underbar middag hos födelsedagsbarnet (kvinnan) Mia - en kär granne som är underbar! Vilken fin fest de ordnat - alla fick sitt, barn som vuxna med grill, gott vin, studsmattor och härliga människor. Tack fina Mia & Robban - vilken trevlig kväll!!

Väl hemma vid 20.00 badade våra fina Sessor i Mälaren för att sen värma sig i poolens magiska värme.. Vilken kväll... Lovely!!



















Soooo adorable....!!!

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv