The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

söndag 1 maj 2011

HOW TO PUT MORE THAN OUR HEARTS ON FIRE......

Vilken fantastisk kväll det blev..... Definitivt Ekerös största majbrasa och många hjärtan som brann för och med oss...
En fest som var planerad sedan länge, men som verkligen fick en extra touch av glöd, kärlek och värme!!

20 av våra nära och kära kom för att fira Valborg - och blev vittnen till vår förlovningsfest där vi skålade i Champagne från Budapest inköpt för ändamålet. Det var en och annan tår som föll och därefter hade vi en så trevlig kväll - vår kväll kunde inte blivit bättre. Vem drömmer inte om att fira sin förlovning i mer än en vecka? O hade dessutom lagt ned hela sin själ i att samla ihop alla de kvistar och grenar vi de senaste veckorna kapat ifrån buskar och träd - till en magisk brasa som faktiskt i skrivande stund, ryker..

Tack alla fantastiska vänner, familjen och våra fina barn, för att ni delade vår kväll - för oss betydde det mycket. Tjejerna uppträdde med en för kvällen speciell föreställning - Ljuvligt!!




























Jag hoppas och önskar att Din Valborg var lika fin som vår!!!

Love / Cat


Inga kommentarer:

Bloggarkiv