The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

måndag 16 maj 2011

A LOVEABLE DAY IN MANY WAYS.....

Söndagen bjöd på en del kryddiga ingredienser.. Men mest av allt det vackraste manifest över hur stark vår kärlek verkligen är och vilka underbara, fina, riktiga vänner vi har i vårt liv.... Jag är så stolt och lycklig!!!

Dagen var vikt åt att fira våra två yngsta stjärnors födelsedagar. Love 5 år och Molly, som egentligen fyllde 6 i oktober, men som ni alla vet, aldrig fick sitt kalas pga renoveringskaos i lägenheten, flytt till Ekerö och omständigheter som gjorde att det rann ut i sanden. Sånt är inte bra. Alla förtjänar att firas på sina födelsedagar så nu blev det av. 6 1/2 års kalas - med vänner och familj. Jag som normalt älskar att dokumentera valde att starta dagen med paketöppningen vid frukost. Resten av firandet - hade sina skäl till att förbli ett fundament på näthinnan, inte att förevigas här i bild.

This.... is... Lovely enough....





Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv