The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

måndag 8 augusti 2011

THE SECRET BEHIND HOW TO LOVE.... UNCONDITIONALLY...


Jag fick en kommentar från en kvinna som följer min blogg för att få inspiration, energi och glädje. Sådant värmer och det är precis varför jag valt att skriva om just hemligheten bakom möjligheterna.

Jag publicerar av princip inte kommentarer, men du ska veta att jag läser dem alla och många av dem resulterar i ett inlägg. Det här är ett sådant. Den kvinnan som skrev kände att hon tappat förmågan att kunna ge av sig själv och kunna älska och bakom orden kände jag ett stort behov av hjälp. Jag har dessvärre inte haft tiden de senaste dagarna, men jag lovar att jag ska skapa ett inlägg som kommer träffa Ditt hjärta så du tar Dig ur din svåra svacka.
För hemligheten är inte så svår - Hemligheten är nämligen du....

Be right back - and right here... for you...

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv