The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

onsdag 24 augusti 2011

PROJECT WEDDING - MEETING LENNART....

Det är faktiskt lite komiskt om man ser på saken med våra ögon.. Vi har valt vår vigselförrättare som är Kulturchef i Ekerö Kommun. Detta för att vi villa ha en politiskt obunden, manlig förrättare och gärna från Ekerö då det faktiskt var här våra hjärtan enades i den kärlekshistoria som är ännu ett steg närmare vårt giftermål.

Den enda som passade in på dessa parametrar var.. Lennart Lundblad. Det är inte det som är poängen, utan poängen kom när vi även anlitade en professionel filmare som ska följa och dokumentera vår dag och den första vi hittade som vi föll för direkt, tack vare fantastiska produktioner - heter Ove.. Inom två veckor gifter jag mig med Ove Lennart Rytter. Det KAN bli en del kommunikationsproblem och jag önskar på kalla min blivande makes uppmärksamhet och både filmare och förrättare svarar... Jag tycker det hela är fantastiskt. Det känns verkligen som att valen var så rätt och så menade för oss. Det kände vi båda efter att ha träffat dem, berättat om våra önskemål och personkemin blev precis så härlig man kan önska.

Vårt budskap och tema under vigseln är - GLÄDJE, HUMOR & KÄRLEK - för så kommer vårt liv att vara och bli. Det förenar oss och kommer göra att vi kommer leva ett fantastiskt liv ihop.

Så Ove och Lennart - Tack för att vi fick dra lite på smilgroparna av tanken över hur saker bara faller på plats..

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv