The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

fredag 19 augusti 2011

THE NEW KIND OF BRIDAL WEAR....

Jag har drabbats av en åkomma jag förmodar är synonymt med blivande brudar.... som dessutom arbetar 70 timmar per vecka... som dessutom skall leverera, prestera, ansvara för en logistik av personal, uppnådd budget, hantering av barn, blivande man och dessutom kunna hantera en vilja av stål....

Jag ligger efter med min blogg!!! Ve och fasa... Jag lovar - jag har inte bara en inneboende skrivklåda... jag har även drabbats av att inte ha infriat löften eller fullföljt de svar och åtaganden... ELLER haft tid och möjlighet att skriva de svar jag lovat, de ord som behöver komma ut och den inneboende känslan av att dela tankar och min värld.... Just nu i skrivande stund.... ska jag inom loppet av 5 minuter, lägga de små... SEN hoppas jag,  innan O anländer över tröskeln... starta "The catch up".....

Don´t worry.... I never forget.... Sometimes.... tthe impossble just takes a bit longer....

I will be right back... with you.. and for you...

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv