The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

onsdag 10 augusti 2011

GRATEFUL..



Fitness LifestyleJag har sedan en tid valt att utöka våra samarbetspartners inom klinik kedjan. Att hitta bra kontakter att nätverka med för att öka flödet på information om våra behandlingar och vår verksamhet, men också i omvänd riktning - bra företag inom olika branscher kan skapa en helhet när det gäller produkter, tips om kost och träning och hur man på ett optimalt sätt skapar en sund livsstil med en touch av glamour.

Jag kom i kontakt med Anna-Maria Lacatus och Chris Harnell som driver Fitness Lifestyle butiken på Warfinges väg i Stockholm. De driver en butik med totalservice och en fantastisk kunskap inom träning, kost och hälsa. Behandlingar i all ära, men det är viktigt att ta hand om hela sig - att ha välbefinnandet som livsstil. De är båda underbara människor med fötterna på jorden och brinner med en enorm entusiasm för sin bransch. De är dessutom härliga förebilder för en vacker vältränad fysik men med lika mycket fokus på hjärna och intellekt. Du hittar dem här: http://www.facebook.com/home.php#!/pages/Fitness-Lifestyle/204425239582181
   
Du kan även söka information om butiken på nätet. 

Anna-Maria och jag har diskuterat mycket kring vad som händer med kroppen, huden och ansiktet vid hård träning, tävlande och dietande. Jag satte mig och skrev en artikel om just det som Annie lagt upp på min sida, men även på sin blogg idag.

http://www.bloglovin.com/m/2506797/271243842/fb

Jag är tacksam över de människor jag har förmånen att lära känna i livet, människor som brinner occh är passionerade för sin sak, precis som jag är inom min bransch. Kan vi hjälpa varann att få ut våra budskap är det DU som tjänar på det.

Tillsammans bygger vi en plattform inom olika områden men som ger Dig maximal kunskap och hjälp att hitta rätt i djungeln till ett härligt liv, med välmående och balans i livet.

Tack Annie för att Du/Ni finns - jag ser fram emot fler spännande planer.

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv