The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

tisdag 23 augusti 2011

JUST A REMINDER...

För en tid sedan la jag upp denna krönika i samarbete med Anna-Maria Lacatus och Fitness Lifestyle. Detta för att jag anser att målgruppen som tränar inte får så mycket information om hur man även optimerar sin hud och behåller en fräschör, trots dieter och hård träning! Läs den gärna och har Du frågor är Du varmt välkommen att ställa dem här!!

Love The Skin You Are In......


http://www.bloglovin.com/m/2506797/271243842/fb

OBS!! Den sista före- & efterbilden skall vara tvärtom - Vi skapar utfyllnad och volym i håligheter under ögonen, inte gör att de framträder mer... Tryckfels Nisse i farten...!!

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv