The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

måndag 22 augusti 2011

HERE IS THE ANSWER......


A-P.... Detta inlägg är dedikerat till Dig... Du vilsna själ som inte annat än vill väl och älska och bli älskad... Hemligheten i varför du tappat det du själv upplever som att du inte längre kan älska... är inte så. Din själ har bara tagit en time out. Du är en dedikerad kvinna som gärna vill frälsa omvärlden genom att se det vackra i den, så som du ser den. Du är för tidigt ute och lite out of timing. Du har en vision och en mission som är vacker som livet självt, men din inre styrka bär dig inte hela vägen ända fram. Att vara "grounded"... jordad - är lika viktigt för att omvärlden ska kunna ta till sig det du vill förmedla. Du är svart/vit i din personlighet och har två sidor... På eller av. Din lärdom är att skaffa en "timeout for reflection zone". Jag känner med Dig och ser in i Ditt hjärta.. Du har absolut inte tappat förmågan att älska - din kropp och själ har bara varit kloka nog att bromsa processen så du kommer ikapp det som din omvärld inte förstår. OM du vill är du mer än välkommen att antingen adda mig som vän på FB eller maila mig då jag av princip aldrig blir mer än personlig här - aldrig privat... Söker du svaret och sanningen - ger jag dig nyckeln... DU måste själv vrida den ett varv eller två - men jag guidar Dig med hjärta och känsla. Detta är ett oerhört ytligt svar - men jag vet att du förstår varför... Jag har redan berört ditt hjärta.. vill du veta mer.... Finns jag här på FB eller på catharina@ellipseklinikken.se
Du har inte tappat något av din kärlek eller energi - DU har själv valt att låsa problemen istället för att öppna möjligheterna. Detta på grund av Din omgivning och de prövningar du fått utstå. Det får dig att växa - ge inte upp... Du har LÅNGT kvar och så mycket att ge. Din läxa är att allt inte kommer ske i Din takt. Tålamod är en dygd - Glöm aldrig att du är en fantastisk kvinna som redan har nyfikenheten att ta in det som andra kan bidra med för Din utveckling.. Jag tackar ödmjukast över att du valt att ha mitt inre och mina tankar som en källa för inspiration och för att få energi. Tro mig - jag har så det räcker till den som behöver - just nu är du den som behöver det mest.. För hemligheten i lösningen är.... Just DU - du har bara blivit ombedd av universum att ta ett kliv tillbaka, förvalta och lära... och sedan blir puppan en fjäril...

You will just love it - and I will love to share it... Sending you energy to heal....

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv