The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

lördag 13 augusti 2011

... A DIFFERENT NIGHT WITH THE CHAMPIONS......

En kväll sent att glömma... En kväll med Champions of all kind of different league.. Vi samlade eliten inom de som på ett eller annat sätt förändrat människors syn på träning, välbefinnande, dans med olika inriktningar men med ett och samma mål... Entreprenörer, innovatörer och generationer av en imponerande kaliber. Är du osäker på vem av någon av dem är... Googla.. och njut med mig.. Gamla och nya bekanta för mig. För O, som faktiskt är en man av en fantastisk kaliber, som satt sitt signum på inspirations och entreprenörskartan var det självklara gäster. Vi andra njöt av att njuta av ljuvliga kräftor, underbar kalvfile och diskussioner som slutade långt in på nattkröken.. En för mig ny bekantskap som var en otroligt härlig överraskning... Vi kommer deifitivt ses ofta.... Ibland hittar man diamanter bland all halv ädelsten... Lovely!!













Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv