The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

tisdag 23 augusti 2011

PROJECT WEDDING - THE PLAN...

Ååååhhh..... som jag önskar jag kunde dela med mig.... Nu är den helt klar... Hela planen och körschemat för vår vigsel. Min älskade O - låga vaken till 00.30 inatt och satte samman samtliga detaljer. Själv har jag bidragit med de sista inköpen... Och idag kom den.... Klänning nummer två....

Kvällen till ära gjorde vi en quickstop hos vår älskade kollega Stina, som för 1 månad sen fick sitt första barn... Lilla Alexis... LJUVLIGT att andas in doften av en liten..... Visiten blev kort, men ack så häärlig!! Vi är snart tillbaka hos Dig - vacker som en dag som nybliven mamma... Det klär Dig!!


Vi avslutade med middag på Bebe med Pelle och Carina - en kväll i Kärlekens tecken.... Nu väntar kudden med min härliga man väntades med en varm famn...



Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv