The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

fredag 29 juli 2011

A WALK IN THE PARK....

En fantastisk dag där vi tog en långpromenad i ett underbart sommar Stockholm. Efter att ha parkerat i Gamla Stan tog vi färjan över till Djurgården och promenerade hela vägen till Rosendahls Trädgårdar. Vi åt en härlig lunch och stannade till på ett ljuvligt café inna vi gick hela vägen tillbaka.

Efter att ha fått en rejäl dos motion var vi hungriga igen och en sen lätt lunch på Raw med sushi och en sallad med alger - Otroligt gott och fräscht.

Kvällen avslutades i vår ljuvliga Hacienda, med grillade lammracks, ett glas gott vin och fattade beslutet vilken av inbjudnings alternativen som skulle bli vår.

Det är en sån märklig och härlig känsla att göra den här resan med O. Varje dag är en spännande dag men också en nedräkning. Det är nära nu. Jag kommer förmodligen drabbas av den stress nästan alla blivande brudar drabbas av, med försöker hålla huvudet kallt och bara njuta. Men magpirr - DET har jag..... SOO LOVELY!!












Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv