The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

onsdag 6 juli 2011

PREPARING FOR MARRIAGE.....

Det som slår mig plötsligt... mitt i mina förberedelser inför mina fantastiska vänners bröllop nästa helg... Är... att jag och min älskade O gifter oss  snart... mycket snart... Ett leende och en tår kommer som ett brev på posten och jag tänker och jämför... Just nu är jag mitt i ett underbart scenario av planering för mina vänner..... Tidsstyrda agendor, delegeringar, tallistor, planering för plan A - OM det är sol... Plan B - OM det regnar?? Jag älskar varenda sekund av det... Det pirrar i kroppen och varenda ord bara vill UT hur underbart lycklig jag är för deras skull..... Då kommer känslan... Den äkta känslan.. över min egen lycka att snart vara O´s fru, hustru, maka och älskade äkta hälft.



Vi behöver ingen planering.... Det enda vi vill... är att två blir ett... Jag har uppfunnit den optimala lösningen för två så blödiga människor som oss... Stuprör vadderade med Kleenex i tårkanalerna.... Jag kommer gråta floder av lycka... Men jag har en sååå grym plan för mitt äktenskapslöfte jag själv skrivit.... So far, that´s a secret.. SOOOO Lovely isn´t it?

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv