The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

tisdag 12 juli 2011

FINALLY - HOLIDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY IN THE SUN!!!

Som jag sovit... som jag kopplat bort allt runt omkring mig utom kärlek och familj.. SOM jag behövt det... Efter en underbar helg har veckan innefattat poolhäng, bus med barnen och ett häftigt besök på Riksidrottsmuseet som just nu gör att man kan tävla i prestation, balans och styrka... Passade oss perfekt.. Familjetävlingen var igång - Lovely!!




















Tisdagen spenderades men en heeeelt makalös middag hos Allan och Fia med vänner men mat som fick smaklökarna att göra en spin i gommen... Trevliga nya bekantskaper och oväntade lekar och såklart... en teaterföreställning av våra Prinsessor..

LIFE is good!!!

















Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv