The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

torsdag 21 juli 2011

PROJECT WEDDING - THE NEXT STEP

Dagarna går - sekunderna tickar... Njutningen är total... Vi har satt de viktigaste kriterierna inför The D-Day!!! Åhhhhhh, vilket magpirr!!! Det känns helt overkligt samtidigt som det är helt underbart att äntligen se hur vår "lilla" projekt växer till en upplevelse jag aldrig kommer att glömma. Nu är alla formella handlingar inskickade, och det viktigaste - en vigselförrättare bokad....  Nu har vi börjat planera klädsel och menyer och har ikväll haft en fantastisk person hos oss på middag. En artist av rang - en person som kan bli den som som förmedlar de kärleksfulla gåvorna rent musikaliskt vi vill dela med oss av på vår dag.

Jag har mina tankar och idéer och vet att O har likaså... Det är så spännande att bygga vårt pussel som ska manifestera det gör gör oss två till ett äkta par, gifta makar, och ett VI for always and forever....


Tiden räcker aldrig till när två entreprenörer och doers ska sätta spiken. Men jag VET.... det kommer bli underbart...


Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv