The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

måndag 14 mars 2011

TIME FOR A MAGIC ADVENTURE......


Nu lämnar jag verkligheten för en tid i oändligheten... Tid i ett Paradis i en annan dimension, i en passionerad, njutningsfylld upplevelse som jag så hett längtar efter.... En timeout från min vardag, en unik mycket speciell mission som gör att jag inte kommer skriva på några dagar...

Join me in your mind  & thoughts into the journey of pure pleasure... I will for sure be thinking about you when I am away...

Den ledtråd Du får är att jag återigen kommer klä mig i den klänning som glittrar som guld, uppleva en overklig verklighet och njuta besinningslöst av min älskling och den tid vi har framför oss tillsammans....


A magic time & a secret mission.... See you soon Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv