The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

söndag 13 mars 2011

BEAUTY IS IN THE EYE OF THE BEHOLDER....


I min vardag lever jag med olika perspektiv av skönhet.. vad ÄR skönhet? Skönheten ligger i mina ögon i betraktarens ögon... När jag mötte mitt livs kärlek har skönheten vuxit fram från knopp till blomma där jag varje dag får höra att jag i HANS ögon blir en vackrare kvinna för varje andetag... Precis som han blir i min värld.

Skönhet kan vara ytlig och skönhet kan vara djup... Mina egna ideal när det gäller skönhet, ligger attraktionen numer främst i den inre skönheten... Intellektet, intelligensen, klokhet och tryggheten i att våga vara beslutsfattare och en DOER... Män med DRIVE är sexiga, attraktiva och otroligt vackra. Får du dessutom bonusen i att ha en själsfrände rent fysiskt är det en gudabenådad gåva som är få förunnat.



Jag önskar jag kunde nå ut i världen med budskapet om en önskan att alla hade en bättre självkänsla, ett bättre självförtroende och en övertygelse om att DU är vacker precis som du är... Jag älskar udda människor.. Män och kvinnor som sticker ut, som skapar intryck och avtryck i själar och blir inspiratörer för de som inte är där ännu.

Vi har bara ett liv, var rädd om det, var inte rädd FÖR det.. Njut, ta ut svängarna, lita på att du är en unik fantastisk skapelse världen aldrig skådat..

För så är det... Det Du ser i spegeln är inte vad andra ser i Dig.. Våga lita på Din egen inre OCH yttre skönhet... för DEN ligger i betraktarens ögon....



Love Life... Live NOW... Enjoy.... Love Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv