The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

söndag 13 mars 2011

BEAUTYFUL BIRTHDAY WITH LOTS OF MAGIC STUFF.....



Birthday Princess.... Idag firade vi fina Rubina som fyller 10 år om några dagar.. Att fylla 2 siffrigt är stort - då är man på väg in i en ny värld, en nästan värld, en värld som är ett ingemansland och som ändå är landet av alla möjligheter... Vi har det bra i vår familj - vi har det fantastiskt. Jag har min egen princessa - Molly.... men Rubina är en underbar liten tjej som fyller mitt hjärta av flera skäl...



Idag var det hennes dag - med ett kalas värdigt en prinsessa. Min älskade man, hennes fantastiska pappa hade ordnat ett så fint kalas med en Trollkarl - en riktig en... som trollade fram guldpengar, skapade magi av rep, silkesdukar och kortlekar och bäst av allt - han hade trolleriskola för alla barnen.. 15 storögda uppklädda, fina tjejer som kom.. bara för att verkligen fira Rubina med presenter, ballonger, blommor och glada skratt..



Vilken lycklig 10 årig tjej som somnade gott med rummet fyllt av minnen, gåvor och kärlek.



Tack för att jag fick vara med och bidra till att Din dag blev precis som du önskade...






Love Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv