The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

onsdag 9 mars 2011

A GLAMOROUS EVENING WITH BUSINESS, PLEASURE & FRIENDS!!


Invigning av nya Café Mocco på Dalagatan i Stockholm!! Ett härligt koncept och en av de få gånger man faktiskt går på en nästintill Röda Mattan liknande invigning av ett... Café... MEN självklart var det inte bara en invigning för mig. Vi på Ellipse Klinikken ägnar oss åt den glamorösa sysslan av att bevaka events vi är med och sponsrar och bygger vårt varumärke kring. Det gäller att synas - det gäller att hitta bra samarbetspartners att bygga nätverk med. Denna kväll skapade vi tillsammans med Christos Neo - ägare och grundare av Mocco - samt mina fina vänner och tillika fantastiska kvinnor som är starka profiler inom resebranschen.
Thai Airways och World Travel Team!!  Vi har mycket kul på gång... håll utkik!!

Själv  började jag min dag med att ge mig själv en gåva... Ny frisyr - Cat - Spring Limited Edition 2011 - faktiskt en look önskad av mitt hjärta - en man med god smak...


You tell me - Do you like it???

Vi ägnade en stund åt ett glas bubbel, mingel med sedvanliga kändisar och framförallt - flera väldigt spännande personer jag kommer att samarbeta med framöver kring redaktionella artiklar om klinikens behandlingar och trender.





Att ha njutningen i att kunna kombinera arbete, med njutningen av sällskap av min underbara man och våra ljuvliga barn samtidigt som nya möten sker som ger fantastiska ringar på vattnet för en spännande framtid... DET är få förunnat... Ännu en magisk dag... Business & Pleasure in a beautyful mix.... Sååå nyfiken på vart det kommer att leda, är inte Du?

Kvällen var fantastisk!!

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv