The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

onsdag 30 mars 2011

LEAVING BUSINESS FOR PLEASUREDOME IN LAS VEGAS


Så var det äntligen dags.... Äventyr i legendariska Las Vegas... Efter 4 intensiva mässdagar väntade nu 4 lika intensiva dagar av ren njutning, shopping, gourmetmiddagar och upplevelser som gick över det mesta jag någonsin varit med om.

Vårt hotell - Wynn - var HELT magiskt, för att inte säga spektakulärt.. Så smakfullt, högklassig inredning, fantastiska rum med utsikt över hela bling bling town och inte en skråma eller fläck någonstans. Lyx - The best ever.. Redan på flygplatserna blinkade de första spelautomaterna och sedan var leken i full gång. Första kvällen ägnades åt middag på en suberb krog med ekologisk mat och till att utforska hotellet som var.... ENORMT men så personligt och inredningen var som hämtad från en illusion.... Join me on the ride....



Efter en lång dag, som startade tidig morgon i San Fransisco och avslutades med sen middag på Las Vegas, blev det en tidig kväll för att ladda batterierna inför ännu en spännande morgondag....

Love Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv