The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

lördag 12 mars 2011

THANK YOU FOR THE MUSIC... AND THE JOY IT IS BRINGING....

Vilken HÄRLIG kväll!! I goda vänners sällskap och lite egentid med min älskling spenderades kvällen på Tapasmiddag och finalen i Eurovision Song Contest i Globen!!


Planen var att vi skulle åka in till stan tidigare, men vårt Paradis badade i ett fantastiskt solsken och vårkänslorna tog överhanden så vi pysslade och förberedde huset för den stundande våren. Vår första riktiga vår med varann där vi båda älskar att städa, planera och njuta av att allt arbete vi lagt ned under vintern nu kan ta en ny årstidsform.. Denna vår kommer bli helt underbar!!

Det är första gången jag sett ett så stort event live i direktsändning och kan bara ge en eloge till dem som gjort kvällen till ett magiskt äventyr. Att titta på TV är ingenting att jämföra med att se alla kameror som ska synkas, all pyroteknik, de otroligt proffsiga programledarna, och framförallt - vilka artister! Vi hade verkligen en kanonkväll!!!

Efter Melodifestivalens slut, tog vi oss en liten tur på Söder, avnjöt en late night supper för att sen åka hem och bara njuuuuuuuta av varann...









Livet är en schlager...... med en magisk touch av guldregn.... Love / Cat


Inga kommentarer:

Bloggarkiv