The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

torsdag 10 mars 2011

... HOW TO CELEBRATE A MAGIC BIRTHDAY DEDICATED TO A MAGIC MAN...

                                     

Idag fyller min älskling år.... DET kommer firas med mycket lyx, god mat och hemlig shopping.... Självklart man jag ju inte berätta något NU - det är ju en hemlighet....

Men jag lovar - kvällen kommer bli.. MAGISK!!!

Och nu, såhär 24 timmar efter när jag kompletterar mitt inlägg kan jag bara säga... Allt blev bättre än JAG kunnat drömma om..

Morgonen började med att  våra små prinsessor väckte oss med ljuvlig födelsedagssång, kröp ned i vår säng och vi hade ett underbart morgonmys!! Jag hade redan instruerat och förberett min present vilken öppandes med varsam hand där planen för dagen var skrivet i glittrande guld...

Jag kan ju säga att den dagen på jobbet är nog en av de få jag kände var riktigt lååååång då jag längtade så efter att ge min älskade sin överraskning!

Självklart inledde vi kvällen med ett hårt träningspass på Sats mittemot NK - för DÄR började äventyret!!! Vi började i champagne baren i Juvelsalongen med ljuvligt dyyyyyyrt bubbel, anklever och marinerad parmesan..... En liten rundvandring bland dyrgriparna stod på programmet och skattjakten startade... Min gåva till O var en armlänk, en mycket speciell sådan.. Maskulin, cool i en unik design som bara skapas i ett exemplar av varje. Hans uppgift var att välja två som föll i smaken bäst - sedan låg det slutliga valet hos mig.. Tanken och det som beskrevs i morgongåvan var.. att presenten "länkar" oss än mer samman....

Därefter väntade Griffins Steakhouse... Fantastisk service - magisk mat och en hovmästare som bjöd på champagne och ordnade det bästa bordet värdigt en Kung och hans Drottning!!

Det var vår kväll... mycket prat, mycket kärlek, nästintill tårögt och sååå underbart att för varje stund komma närmare en fantastisk Man!!










" Vårt HELT unika bord"!!




Vi åt en helt fantastisk middag, sen tog hemlängtan över, och vi avslutade framför öppna spisen med Moet Chandon Rose....

Happy birthday honey... Jag älskar Dig!!!

http://www.youtube.com/watch?v=hacCkGsTHOY&feature=related

Love / Cat






Inga kommentarer:

Bloggarkiv